NAMDALSEID&TRONDHEIM
100 dager igjen til ski-VM:
Nedtellingen til ski-VM i Trondheim er for alvor i gang, og det er ikke bare utøverne som forbereder seg til mesterskapet på hjemmebane. Elin Synnøve Vold fra Namdalseid er en av de 100 Coop-ansatte som er valgt ut til å være VM-ambassadør og vertskap i Granåsen under den store folkefesten.
Valgt ut blant 2900 ansatte
Elin Synnøve Vold fra Coop Prix Namdalseid er valgt ut blant 2900 ansatte for å være vertskap for tittelsponsoren i Granåsen. Hennes jobb under VM blir å ta ekstra godt vare på alle de som har kjøpt billett til Coop-haugen inne på langrennstadion.
– Gjennom en søknadsprosess har vi valgt ut 100 av våre 2900 ansatte som får en unik mulighet til å oppleve VM fra innsiden, være på jobb i Granåsen og ta del i mye spennende som skjer på kveldstid. De skal blant annet være publikumsverter på Coop-haugen inne på langrennsarenaen, servere kaffe og dele ut flagg og sitteunderlag. Vi kaller de våre VM-ambassadører, sier viseadministrerende direktør i Coop Midt-Norge Bjørn Vik-Mo.
Det er allerede solgt 110.000 billetter til mesterskapet.
-Vi er stolt tittelsponsor for ski-VM, og ønsker å bidra til at både ansatte og medlemmer får ta del i folkefesten og får en uforglemmelig opplevelse, sier Vik-Mo.
Fikk befaring i Granåsen
For noen dager siden ble de 100 VM-ambassadørene til tittelsponsoren samlet til en kick-off inn mot oppgavene som venter til neste år. Her fikk de blant annet møte VM-sjef Åge Skinstad, som presenterte arenakart og fortalte om hvor man står i forberedelsene.
De fikk også en eksklusiv omvisning i Granåsen, der store tribuner er i ferd med å reise seg.
-Vi gikk gjennom hvilke arbeidsoppgaver som venter, delte ut det flotte offisielle VM-antrekket fra Swix og hadde en fin kveld der de fikk mulighet til å bli bedre kjent med hverandre. Nå er det bare å telle ned dagene til det braker løs, sier Vik-Mo.